a) actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei și Consiliului local al comunei Tamadau |
Legislația privind organizarea și funcționarea Primăriei și Consiliului local al comunei Tamadau:
- Constituția României: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/47355
- Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/28009
- Legea nr.188/1999 privind statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/20173
- Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/215925
- OUG 21/2004 privind Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare:http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/51410
- Legea nr.481/2004 privind protecția civilă, republicată: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/95836
- Legea nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/153210
- Legea nr.24/2000 republicată (r2), privind normele de tehnică legislativă pentru publicarea actelor normative, modificată și completată: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/118116
- Codul civil al României aprobat prin Legea nr.287/2009: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/205332
- Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/55794
- Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/29731
- Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/178667
- Legea nr.333/2003 cu privire la paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/156432
- Legea nr.176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităților publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr.144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/201185
- Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupției: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/43323#id_artA511
- Legea fondului funciar nr.18/1991 rerepublicată, modificată și completată:http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/203359
- OG nr.28/2008 privind registrul agricol, modificată şi completată: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/96993
- Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor masuri de reglementare a pietei produselor din sectorul agricol:http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/162616
- Legea nr.17/2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan şi de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăţilor comerciale ce deţin în administrare terenuri proprietate publică şi privată a statului cu destinaţie agricolă şi înfiinţarea Agenţiei Domeniilor Statului:http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/156290
- Legea nr.190/2018 privind masuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/203151
Acte normative cu impact asupra activității:
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413
- Ordonanța Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluționare a etiţiilor: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/33817
- Ordonanța Guvernului nr.80/2003 privind concediul de odihnă anual şi alte concedii ale preşedinţilor şi vicepreşedinţilor consiliilor judeţene, precum şi ale primarilor şi viceprimarilor, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/45932
- Hotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcționarilor publici: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/51282
- Hotărârea Guvernului nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaților: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/195770
- Hotărârea Guvernului nr.250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică, din regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, republicată, cu modificările și completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/2566
- Ordinul nr.289/147/7325/2017/437/1136/2018/1588/2017/2018 din 17 august 2017 privind aprobarea Normelor tehnice de completare a registrului agricol pentru perioada 2015 – 2019: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/196888
Legislația privind organizarea serviciilor publice oferite cetățenilor de către Primăria comunei Tamadau este disponibilă în cadrul secțiunilor specifice.
|
b) structura organizatorică, atribuțiile compartimentelor funcționale al Primăriei comunei Tamadau |
|
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Tamadau și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice |
- Primar, CHIRICA CONSTANTIN, telefon fix 0242.643.444 , fax 0242.643.444 , mobil , e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Viceprimar, Olteanu Costinel, telefon fix 0242.643.444, fax 0242.643.444, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Secretar comună, Popa Antonela telefon fix 0242.643.444, fax 0242.643.444, e-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Responsabil cu difuzarea informațiilor publice: consilier, Chirica Mihaela Georgeta, telefon fix 0242.643.444, fax 0242.643.444, mobil1..................., e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
|
d) coordonatele de contact ale Primăriei/Consiliului local al comunei Tamadau |
- Datele de contact ale Primăriei/Consiliului local al comunei Tamadau: Șos. Olteniței, nr.70, localitatea Tamadau, comuna Tamadau, județul Călărași, cod poștal 917235, telefon fix 0242530530, fax 0242530530/204, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Programul de funcționare al instituției:
Luni – Joi: 7:30 – 12:00, 12:30 – 16:30,
Vineri: 07:30 – 13:30.
|
e) audiențe |
- Primar – Dl. CHIRICA CONSTANTIN –marti , între orele 10:00 – 12:00
- Viceprimar – Dl. Olteanu Costinel – joi, între orele 10:00 – 12:00
- Secretar comuna – Dl Popa Antonela – vineri, între orele 10:00-12:00.
Înscrierile în audiență se pot face în fiecare zi, între orele 08:30 – 10:30, astfel:
- telefonic, la nr. 0242.643.444;
- personal, prin cerere scrisă, depusa la Registratura Primăriei.
|
f) sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil |
Bugetul aprobat: https://primaria-tamadau.ro/informatii-de-interes-public/buget-din-toate-sursele-de-venituri/buget-pe-surse-financiare-incepand-cu-anul-2015 Bilanțul contabil:https://primaria-tamadau.ro/informatii-de-interes-public/bilanturi-contabile |
g) programele și strategiile proprii |
Programele si strategiile comunei Tamadau pot fi consultate la sediul Primăriei comunei Tamadau sau la: https://primaria-tamadau.ro/despre-institutie/programe-si-strategii |
h) lista cuprinzând documentele de interes public |
Lista privind documentele de interes public, conform prevederilor art.5 alin.(1) lit.g) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public: https://primaria-tamadau.ro/informatii-de-interes-public/solicitare-informatii-legislatie/lista-cu-documentele-de-interes-public-si-lista-cu-documentele-produse-gestionate-de-institutie |
i) lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii |
Lista privind categoriile de documente produse și/sau gestionate, conform prevederilor art.5 alin.(1) lit.h) din Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public: https://primaria-tamadau.ro/informatii-de-interes-public/solicitare-informatii-legislatie/lista-cu-documentele-de-interes-public-si-lista-cu-documentele-produse-gestionate-de-institutie |
j) modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a institutiei publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate |
În conformitate cu prevederile art.22 din Legea 544/2001 şi ale art.36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice – Tribunalul Călărași. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr.544/2001: https://primaria-tamadau.ro/informatii-de-interes-public/solicitare-informatii-legislatie/modalitatea-de-contestare-a-deciziei-si-formularele-aferente-pentru-reclamatie-administrativa-refuz-si-netrimitere-in-termen-legal |