0242643444
primariatamadau@yahoo.com
Luni - Vineri 08:00 - 17:00
Login
Sign Up
Acces email
GDPR
Politica de cookie
Acasa
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere şi agenda de lucru a acestora
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Anunturi concursuri
Rezultate concursuri
Locuri de munca vacante
Consiliul Local
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Rapoarte de activitate
Raport privind starea economica, sociala si de mediu
Studii
Galerie foto
Compartimente
Asistenta sociala
Starea Civila
Registru agricol
Urbanism
Informatii
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Documentele privind executia contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Alegeri
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
S.V.S.U.
Dispozitii
Nomenclator
Transparenta
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari (cf Legii 52/2003)
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Consultari interministeriale
Dezbateri publice
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi
Toate anunturile
Sedinte publice
Minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Agenda publica
Alte informatii
Integritate
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA si in planul de integritate
Situatia incidentelor de integritate
Studii/cercetari/ghiduri/materiale informative relevante
Alegeri
Monitorul oficial local
1.Statutul Unitatii Administrativ-Teritoriale
2.Regulamentele Privind Procedurile Administrative
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
3.Hotararile Autoritatii Deliberative
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4.Dispozitiile Autoritatii Executive
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5.Documente si Informatii Financiare
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6.Alte Documente
6.1 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
6.2 Declaratii de casatorie
6.3 Registrul privind înregistrarea refuzului de a semna / contrasemna / aviza actele administrative precum și obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate înscris
6.4 Registrul privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și ale proiectelor dispozițiilor autorității executive
6.5. Minutele ședințelor publice
Disp, Proiecte disp, Hotarari generate prin registre
Dispozitii M.O.L.
Hotarari M.O.L.
Proiecte de hotarari M.O.L
Proiecte de dispozitii M.O.L
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Formulare electronice
Sesizari Online
Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
Sunteți aici:
Acasa
Monitorul oficial local
5.Documente si Informatii Financiare
Buget din toate sursele de venituri
5.1 Buget din toate sursele de venituri
5.1.2 Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
( 7 Documente )
5.1.1 Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
( 44 Documente )
Categorii M.O.L
1.STATUTUL COMUNEI
2.REGULAMENTELE PRIVIND PROCEDURILE ADMINISTRATIVE
|-
a. 2.1. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII
|-
b. 2.2. REGULAMENTUL CUPRINZÂND MĂSURILE METODOLOGICE, ORGANIZATORICE, TERMENELE ȘI CIRCULAȚIA PROIECTELOR DE DISPOZIȚII ALE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
3.HOTĂRÂRILE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
|-
2022
|-
2023
|-
2024
4. DISPOZIȚIILE AUTORITĂȚII EXECUTIVE
|-
2022
|-
2023
|-
2024
5. DOCUMENTE ȘI INFORMAȚII FINANCIARE
5.1 Buget din toate sursele de venituri
5.1.1 Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
|-
2020
|-
2021
|-
2022
|-
2023
|-
2024
|-
5.1.2 Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
|-
5.2 Bilanturi contabile
6. ALTE DOCUMENTE
6.1 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
|-
2022
|-
2023
|-
2024
6.2 Declaratii de casatorie
|-
2022
|-
2023
|-
2024
6.5. Minutele ședințelor publice
|-
2023
|-
2024
Arhiva Hotarari
Hotarari 2021
Hotarari 2020
Hotarari 2019
Hotarari 2018
Arhiva dispozitii
Dispozitii 2020 - 2021
Dispozitii 2019
Vizitatori pe site
Stats on:
2024-12-03
Total visited pages:
25
Total visitors:
9
Average time:
00:05:16
Page per user:
2
Meniu
Acasa
Despre
Legislatie
Conducere
Lista persoanelor din conducere şi agenda de lucru a acestora
Organizare
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Lista si datele de contact ale institutiilor subordonate
Anunturi concursuri
Rezultate concursuri
Locuri de munca vacante
Consiliul Local
Programe si strategii
Rapoarte si studii
Rapoarte
Rapoarte de activitate
Raport privind starea economica, sociala si de mediu
Studii
Galerie foto
Compartimente
Asistenta sociala
Starea Civila
Registru agricol
Urbanism
Informatii
Solicitare informatii. Legislatie
Numele si prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare in baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal)
Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse/gestionate de institutie
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop patrimonial
Bilanturi contabile
Achizitii publice
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizatorul achizitiilor publice si contractele cu valoare de peste 5000 de euro, conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Documentele privind executia contractelor
Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
Declaratii de avere si de interese
Comisia paritara
Protectia datelor cu caracter personal
Alegeri
Resurse umane -cf. Legii nr. 153/2017
S.V.S.U.
Dispozitii
Nomenclator
Transparenta
Proiecte de acte normative aflate in consultare publica
Formular pentru colectarea de propuneri, opinii si recomandari (cf Legii 52/2003)
Registrul pentru consemnarea si analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandarilor
Consultari interministeriale
Dezbateri publice
Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
Proiecte de acte normative adoptate (Hotarari)
Anunturi
Toate anunturile
Sedinte publice
Minute
Rapoarte de aplicare a Legii nr.52/2003
Persoana responsabila pentru relatia cu societatea civila
Registrul asociatiilor, fundatiilor si federatiilor luate in evidenta de institutie
Agenda publica
Alte informatii
Integritate
Cod etic
Lista cuprinzand cadourile primite
Mecanismul de raportare a incalcarilor legii
Declaratia privind asumarea unei agende de integritate organizationala
Planul de integritate
Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA si in planul de integritate
Situatia incidentelor de integritate
Studii/cercetari/ghiduri/materiale informative relevante
Alegeri
Monitorul oficial local
1.Statutul Unitatii Administrativ-Teritoriale
2.Regulamentele Privind Procedurile Administrative
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de hotărâri ale Consiliului Local
Regulamentul cuprinzând măsurile metodologice, organizatorice, termenele și circulația proiectelor de dispoziții ale Primarului comunei
3.Hotararile Autoritatii Deliberative
Registrul pentru evidenta proiectelor de hotarâri transmise spre adoptare Consiliului Local
Registrul pentru evidenta hotarârilor Consiliului Local al Comunei
4.Dispozitiile Autoritatii Executive
Registrul pentru evidenta proiectelor de dispozitii ale primarului Comunei
Registrul pentru evidența dispozițiilor emise de Primarul comunei
5.Documente si Informatii Financiare
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (incepand cu anul 2015)
Situatia platilor (executia bugetara), conform Anexei
Situatia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum si alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanturi contabile
6.Alte Documente
6.1 Procesele-verbale ale ședințelor Consiliului local al comunei
6.2 Declaratii de casatorie
6.3 Registrul privind înregistrarea refuzului de a semna / contrasemna / aviza actele administrative precum și obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate înscris
6.4 Registrul privind consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și ale proiectelor dispozițiilor autorității executive
6.5. Minutele ședințelor publice
Disp, Proiecte disp, Hotarari generate prin registre
Dispozitii M.O.L.
Hotarari M.O.L.
Proiecte de hotarari M.O.L
Proiecte de dispozitii M.O.L
Contact
Datele de contact ale autoritatii
Relatii cu presa
Programul de functionare
Programul de audiente
Petitii
Formulare electronice
Sesizari Online
Formular Registru Evidenta Sistemelor individuale de epurare
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
×
Chestionar
Completeaza chestionar de satisfactie - consultare publica!